Followers

Gamers

Wednesday, October 3, 2012

Resident Evil 6 Walkthrough

Tahukah anda semalam adalah hari game Resident Evil 6 dilancarkan? Ya, aku tak main lagi, hanya tengok di Youtube. So, boys n girls... grab your popcorn and enjoy...


Aku rasa tak perlu nak memperkenalkan sangat siri Resident Evil ini kerana makcik pakcik kat kampung pun tahu zombi tu apa.



Kalau pernah main Resident Evil 5 dan sukakannya, aku fikir kau akan sukakan siri ke 6 ni lagi. Ada 3 kempen dan setiap satunya kau boleh main sorang-sorang atau berdua. Kempen pertama kau akan bermain sebagai Agen DSO dan mangsa terselamat Raccoon City Leon S. Kennedy dan United States Secret Service agen Helena Harper. Kempen kedua sebagai BSAA Captain Chris Redfield dan teman pasukannya, Piers Nivans dan akhir kempen ketiga, orang upahan Edonian Liberation Army Jake Muller, anak kepada Albert Wesker dan agen DSO agent dan mangsa terselamat Raccoon City Sherry Birkin.

Oh... ada satu kempen baru... Ada Wong... baru tengok tadi...

Banyak perkataan? Sebab tu aku pekatkan perkataan yang penting... Hurm...

Tak banyak berubah dari pandangan pertama aku kalau dibandingkan dengan Resident Evil 5 kecuali dari segi gerak tempurnya. Aku fikir kalau tak pakai pistol pun boleh menang. Gerak permainannya nampak laju cuma aku agak kecewa dengan grafiknya.


Macam takde perubahan... macam... tapi ini hanya pandangan pertama. Tunggu je sampai Malaysia nanti aku cuba... mana tau pandangan pertama ini menipu... Heh...

Tapi aku rasa seronok bermain Resident Evil 5, jadi kalau sama ok je aku fikir. Lagipun pernah rasa, bila dapat game baru, tak sabar nak main. Tapi bila dah habis main... kita tanya... kenapa... kenapa kau habis...

Feel me...




Pop corn tadi dah siap ke. Enjoy dulu. Aku memang camni, susah sket nak update blog. baru-baru ni agak aktif bermain atlantica online... jumpa kawan lama kat sana.. melekat... haha... aku ucap selamat..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...