Followers

Gamers

Monday, November 7, 2011

Nul Sarang Ha Get Suh...

Baru lepas ulang tayang drama Protect the Boss. Cerita amat lucu. Tak banyak sesi tikam belakang orang jadi agak ringan kepala nak melayan. Ya, kalau drama korea, mesti lucu dan romantik, aku akan layan.

Episod 18 adalah episod akhir. Aku agak tertarik mendengar lagu yang dinyanyikan oleh Cha Ji Heon (Ji Sung) ketika melamar No Eun Seol (Choi Kang Hee).





Bila taip kat youtube lagu ni, baru aku tahu lagu ini pernah dinyanyikan dalam drama Delightful Girl Choon Hyang. Patutlah macam pernah dengar





Heh... kemudian aku kembali cuba mencari penyanyi asal lagu ini. Berbekalkan sedikit pengetahuan tentang bahasa Korea, barulah dapat jumpa asal lagu ini. Lagu ini dinyanyikan oleh Zoo (ko gelak ek...). Layan ek...





I Will Love You (널 사랑하겠어)

내 뜨거운 입술이 너의 부드러운 입술에 닿길 원해
Neh DdeuGuhOon EebSoolEe Nuh Eh BooDeuRuhOon EebSoolEh Dahkil WuhnHae
My hot lips want your smooth lips
Bibirku mahu kan lembut bibir mu

내 사랑이 너의 가슴에 전해지도록
Neh SarangEe Nuheh KaSeumEh JohnHaeJeeDoRuk
I want my love to reach your heart
Aku mahu cintaku sampai ke hatimu

아직도 나의 마음을 모르고 있었다며는
Ajikdo NaEh MaeumEul MoReuGo IsSuhDaMyuhNeun
If you still dont know my love
Jika kau masih tidak tahu akan cintaku

이 세상 그 누구보다 널 사랑하겠어
Ee SehSang Keu NooGooBoDa, Nuhl SarangHagessuh
I’ll love you more than anything
Aku akan mencintaimu lebih dari segalanya

널 사랑하겠어 언제까지나
Nuhl SarangHaGessuh Onjekajina
I’ll love you forever
Aku akan mencintaimu selamanya

널 사랑하겠어 지금 이 순간처럼
Nuhl SarangHagessuh Jigeum EeSoonGanChuhRum
I’ll love you like now
Aku akan mencintaimu seperti ketika ini

이 세상 그 누구보다 널 사랑하겠어
Ee Sehsang Geu NooGoo Boda, Nuhl Sarang Hagessuh
I’ll love you more than anything
Aku akan mencintaimu lebih dari segalanya

어려운 얘기로 너의 호기심을 자극할 수도 있어
UhryuhOon Yegiro Nuh Eh HoGiShimeEul JaGeuKal SooDo Issuh
I could have you with hard words
Aku mampu mendapatkanmu dengan kata

그 흔한 유희로 이 밤을 보낼 수도 있어
GeuHeunHan YooEhRo Ee BamEul Bonel Soodo Issuh
I could just let this night pass by
Aku mampu hanya membiarkan malam ini berlalu

하지만 나의 마음을 이제는 알아줬으면 해
Hajiman Naeh MaeumEul EejehNeun AhrajwosseuMyun Hae
But I want you to know my heart now
Tetapi aku mahu kamu tahu akan hatiku kini

이 세상 그 누구보다 널 사랑하겠어
Ee Sehsang Keu NooGoo Boda, Nuhl Sarang HaGessuh
I’ll love you more than anything
Aku akan mencintaimu lebih dari segalanya

널 사랑하겠어 언제까지나
Nuhl SarangHaGessuh Onjekajina
I’ll love you forever
Aku akan mencintaimu selamanya

널 사랑하겠어 지금 이 순간처럼
Nuhl SarangHaGessuh Jigeum EeSoonGanChuhRum
I’ll love you like now
Aku akan mencintaimu seperti ketika ini

이 세상 그 누구보다 널 사랑하겠어
Ee Sehsang Geu NooGoo Boda, NuhlSarangHagessuh
I’ll love you more than anything
Aku akan mencintaimu lebih dari segalanya

---

Aku suka lirik dia. Aku juga lebih suka versi piano dalam Protect The Boss. Mungkin mood aku dipengaruhi ketika aku berkata ini. Aku ucap selamat!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...