Followers

Gamers

Thursday, April 21, 2011

Auto-post...!

Penulisan entri pada blog ini bermusim. Kau tak rasa macam tu? Aku rasa camtu.

Ada masa, berderet je entri. Ada masa, takde entri langsung. So kenapakah begitu.

Kerana tutorial ini... Sila klik kalau nak tahu...

Ya, auto-post.. Aku jadualkan semua entri aku. Ini adalah kerana, hanya ada satu ketika idea datang mencurah-curah. Boleh jadi satu hari mau 10 entri pun boleh jadi. Haha...

Namun, setiap hari aku follow-up blog aku. Kalau ada orang komen, tuntas aku akan cuba balas secepat mungkin kerana aku subscribe comment blog aku.

Pembaca saya adalah keutamaan saya... Macam haram...

Tapi baru-baru ni aku nak cuba buat satu hari, satu artikel... At least tergerak gak kepala aku untuk berfikir. Tak la tumpul sangat kelak... Pe kata kau orang...
Aku ucap selamat k...!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...