Followers

Gamers

Monday, July 14, 2014

Update

Ah.. aku tinggalkan blog aku lagi. Huhu.. sorry about that.

Baru-baru ni aku dikejutkan (!?) dengan idea tentang trading. Jadi masa berjaga aku banyak habis depan pc. Dan bila aku mula bekerja, dan bermain, aku takkan pandang kiri dan kanan.

Aku cuba nak menulis pada malam hari jadi aku, tapi hari itu adalah antara hari 'naik darah' aku. Bila terlalu emosional, aku tahan untuk tidak menulis. Bahaya aku fikir. Jadi aku luahkan semua pada kerja, dan game aku.

Ya, itu cara minda aku berfungsi.

Mostly masa aku hanya dengan trading, game dan anime. Ya, aku tonton anime. Ada masalah? Game memang tak boleh dipisahkan dengan aku. Aku ingat masa aku kerja ulang-alik Klang - KL, mata aku tekun dengan skrin kecil Samsung galaxy Y aku dalam komuter. Game gerakkan minda aku bila aku terhantuk dengan dinding fikiran aku bila trading. Trading perlu minda luar biasa. Dan bila jatuh, aku perlu pemangkin dan hanya game buat aku mahu terus berfikir.

Ah tolong... jangan sebut cinta. Aku tak berfungsi dengan perasaan. Mungkin... Heh...

Itu aku sekarang. Kiri dan kanan aku tiada beza, biarkan minda aku bekerja maka aku tidak ganggu akan yang lain.

Buat masa sekarang tiada keputusan dengan idea aku lagi. Maksud aku masih tidak finalize. Aku tak mencari sesuatu yang sempurna, tapi cukup dekat dengan risk-free. Trader faham apa yang aku maksudkan.

Sejak kali terakhir aku menulis, sehingga hari ini baru aku buka blog. Dan aku menulis hari ini kerana Si Dia. Aku tak pernah lupa. Ia sesuatu yang ada dalam hati dan fikiran aku sekarang. Kerana aku terima hakikat aku punya perasaan ini terhadap Si Dia.

Dan bila Si Dia datang dalam kerja, dalam game aku, ianya semulajadi dan sekarang bukan lagi gangguan untuk aku. Benar orang kata, bila sesuatu terjadi, lebih senang dengan hanya menerima dari cuba melawan. Sakit belakang kira kerana sekarang... sakit atau tidak tiada bezanya untuk aku. Buat masa sekarang.

Bulan puasa ini juga tiada bezanya untuk aku. Orang puasa aku puasa. Raya nanti juga macam biasa. Aku perlukan kerja dan game aku dari semua masa yang aku ada. Aku perlu dapatkan apa yang aku mahu. Baru aku rasa lengkap dalam hidup aku.

Aku bukan istimewa, aku hanya biasa yang impikan istimewa.

Dan ya, aku juga rindukan Si Dia. Tak pernah satu hari aku lupa. Aku cuma hanya tiada masa. Aku minta maaf. 24 yang Allah beri tidak pernah cukup bagi aku. Sesuatu yang amat berharga lebih dari emas, perasaan aku, fikiran aku dan nyawa aku sendiri... Demi masa...

Aku ucap selamat... Dan selamat berpuasa. Dan terima kasih kerana ucapan hari jadi. Sungguh pun hari itu bukan hari yang baik bagi aku, tapi bila ada orang ingat, aku rasa gembira. Terima kasih buat Si Dia dan semua...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...