Followers

Gamers

Monday, April 20, 2015

Congratz Si Dia

Tengah duduk melayan market dan menelaah facebook untuk news trading camtu, terlihat orang post pic kahwin Si Dia. Aku just tekan 'Like' dan move on.


Weekday biasanya aku luangkan dengan membaca forum, facebook, artikel dan manga. Dan jujurnya, benda yang aku lihat dan baca, aku tak mampu hadam segera. It will take awhile.

Selepas beberapa ketika, baru aku sedar... oh... Si Dia dah kahwin. Dan soalan feveret lepas tu, apa aku rasa...?

Perasaan negatif tu lama hilang. Aku hanya gembira bila aku tahu Si Dia dah kahwin. I mean, come on. Benda dah lama aku pun macam takde nak fikir sangat. The feeling dah tak sekuat dulu, lagi-lagi bila aku tengah sibuk dengan market sekarang. Sampai Eve Online pun weekend je. Sob2...

Aku expect ianya sekuat feeling masa Fiqa dan Cahaya Pembuka Hatiku kahwin dulu memandangkan dalam hidup aku hanya ada 3 orang ex sahaja. Its good to be happy, bila kita dengar orang dah kahwin, kita mesti gembira.

Orang kata betul. Pengubat hati hanya masa. Kalau aku biarkan diri aku tenggelam dengan masa silam, masa depan aku sukar. Aku still sayang mereka bertiga ni. Takde dalam hati aku membenci mereka dah. Dan bila dengar mereka bahagia, aku juga merasa gembira.

Thanks to trading dan Eve Online, dan of coz keluarga, aku fikir aku mahu hidup dan kejar apa yang aku mahu. Hidup hanya sekali dan kalau aku tak dapat apa yang aku mahu, dan aku fikir, hidup aku tiada makna.

Aku ucap tahniah dan semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat untuk Si Dia dan teman hidupnya.

Dan aku ucap selamat kepada semua!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...