Followers

Gamers

Saturday, August 8, 2009

Ada apa pada facebook

Baru-baru ni aku amat aktif kat facebook. Selaku budak baru nak naik (kat facebook), kekerapan mengadap pc sudah melebihi programmer yang tak siap-siap lagi programnyer yang hampir menjangkau 3 tahun usaha. Pe yang aku merepek ni.

Dahulu, aku hanya pengguna friendster je. Ada juga myspace tapi haram tak aktif. Aku buka facebook sebab abang neraka dulu dok citer pasal dia dan facebook dia. Tapi haram aku nak aktif.

Desakan mengaktifkan facebook ni bermula bila member-member aku mula meninggalkan yahoo messenger, ym. Nak ajak makan, sikit2 kata aku ada kat facebook. Haram. Ym sudah jadi tanda tanya. (?)

Jadi aku cuba-cuba aktif. Senang cari kawan lama kat sini. Tak kurang juga kawan baru. Apa yang aku suka, sebab ada interaksi secara terus dengan kawan-kawan. Macam kau buka forum kau sendiri bersama dengan kawan-kawan. Dan ini antara sebab kenapa aku dah jarang berforum...

Aku suka kat sini. Jumpa member2 lama. Dapat borak seperti mood time skool dulu. Even ada yang dah kerja, ada yang study lagi. Still, kawan-kawan... tak pernah lupa. Yang tak best ada juga yang berlagak. Cam haram. Mentang-mentang aku tak habis lagi. (Dah2, jangan hantar bunga konvo tu lagi kat aku. Aku tak konvo lagi la haram!!!)

Haha... ok korang semua. Ada facebook, add la aku. Aku suka kenal orang. Cuma masalah aku nak keep in touch. Aku harap facebook ni jadi medium untuk aku keep in touch dengan kawan-kawan aku dan korang...

Aku ucap selamat...!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...