Followers

Gamers

Saturday, September 4, 2010

Pendahuluan kita...

Buka lembaran baru. Aku maksudkan blog baru. Namun daya nak menghias, nak mencantikkan atau nak menulis sentiasa tiada. Cerita banyak di kepala, namun tak terluah dengan ayat. Dan aku tak faham kenapa.

Ok, terlalu emosional. Kita selangkah mahu ke hadapan. Be rational...

Seperti yang kau tahu, nama pena aku msuhaimi2007. Penulis blog Rasional & Emosional. 4 bulan lepas merupakan masa yang sukar bagi aku. Ditentang oleh perasaan yang amat dahsyat aku fikir, sehingga aku hilang fikiran, melepas amarah merata.

Dan ketika kini, di saat Rasional ini dicipta, aku sedar... Luahan emosi di sini tidak mendatangkan apa. Hanya gelak ketawa orang di luar sana.

Walaubagaimanapun, sekarang aku ok. Tidak makan ubat, tidak jumpa doktor. Aku pulih. Betul, penyakit hati yang masa dan suasana pengubatnya.

Aku bersyukur, Allah amat sayangkan aku. Dia alih aku ke tempat lain bercuti, berehat agar aku lupakan perkara dahulu.

Sekarang, aku fikir aku mampu untuk pandang hadapan. Punya misi baru, punya hati aku... Aku tahu... aku pasti mampu lakukan...

Aku ucap selamat kepada kau orang semua...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...