Followers

Gamers

Friday, March 18, 2011

Bahan Bola

Baru-baru ni aku chat dengan member aku. Perempuan... ceritanya...

Chat dengan seorang mamat ni la pasal bola. Bila ditanya support team mana, dia jawab Arsenal. Bila ditanya siapa striker Arsenal dia memang takleh jawab...

Sebabnya dia memang tak tengok bola pun.

Tak pasal-pasal kena bahan dalam facebook. Sentap...!

Huhu... Aku tak gelak, cuma tak faham lelaki tu. Kau nak bahan pun perempuan. Berapa ramai sangat la perempuan yang tengok bola mamat oi. Kau bahan dia macam la dia pergi stadium tengok bola dan tak tau apa ke benda yang ditengok pun. Bagi la ruang sikit.

Lelaki cam kau ni la buat perempuan putus asa nak mencuba untuk layan minat lelaki.

Bila fikir balik, nak tergelak gak aku... Huhu...

Aku tak nafi, memang ada perempuan tengok bola. Dan minat bola. Sebab aku pernah jumpa. Fan Man U, Chelsea, Arsenal, Livelpool memang ramai. Dan yang mana minat bola ni kau boleh ajak berdebat, or bergaduh jika kau suka.

Tapi yang tak tengok, lagi ramai. Tapi aku salute juga kepada mereka yang ada juga nak amik tahu sket. Taknak ketinggalan katanya.

Aku jarang borak dengan perempuan pasal bola sebab aku bukan tengok sangat. Hanya baru-baru ni semenjak melepak dengan member tengok bola. Tergerak juga nak ambil tahu. Aku faham dorang, tak perlu la sampai nak membahan kan...? huhu..

Nak bahan boleh bahan aku. Aku fan Man U. Dalam Premier League Man U no satu. Tapi Arsenal berbaki 1 lagi perlawanan. Tak jauh nak kerja Man U. Pemain feverat aku Dimitar Berbatov still top scorer beza satu goal dengan pemain Man City, Carlos Tévez.

Haha... kawan-kawan perempuan ku. Boleh semak di di sini untuk tengok jadual, scoreboard dan macam-macam lagi. Huhu...

Aku sedang risau melihat banyak pemain Man U yang injured. Adakah Man U masih mampu menjuarai semua piala-piala yang ada... Kita saksikan... Muahaha..

Dan kau lelaki, nak bahan pun biar la kena dengan orangnya. Cian aku tengok kawan aku ni.

Dan kau perempuan, bola adalah isu sensitif bagi lelaki. Jangan cuba menjadikannya bahan lawak. True story...

Dan kau... aku ucap selamat... Glory glory.... hahaha...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...