Followers

Gamers

Thursday, March 3, 2011

Cari Makarov

Kawan-kawan aku di UTM mungkin tahu aku amat suka game yang bercorakkan peperangan. Game seperti Command n Conquer series, Supreme Commander (Ni aku tak habis main), Tom Clancy series dan banyak lagi. Dan aku mampu menghabiskan beberapa jam sehari untuk cuba menghabiskan semua game ini sehingga ke tahap dewa sekalipun.

Satu lagi game yang aku tak miss main adalah siri Call of Duty, mula dari Modern Warfare. Aku taknak cerita panjang sebab aku pernah cerita tentang game ni dulu. FPS dengan grafik yang superb.

Dan aku habiskan Modern Warfare 1,2 dan World at War sehingga ke veteran. Tanpa menggunakan apa-apa cheat sekalipun.

Baru-baru ini aku terbaca di Wiki tentang siri Call of Duty yang akan datang. Modern Warfare 3.. Exited gler... Baca punya baca katanya ada satu website ni yang kononnya nak mempromosikan game ni. Hoax...

Buka je website tu, ada countdown. Haha.. kena la tunggu. Lama gak aku tunggu. Ada la dalam 3 hari camtu. 3 hari cam 3 tahun...

So, malam ni, tiba la masanya... Buka je website tu, terus dia link ke Youtube...



Live action? Trailer? Nak buat filem ke? Anyway, semua scene dalam video ni ada dalam Modern Warfare 1 dan 2. Aku terpegun dengan ketelitian mereka me-remake scene menjadikan ia realiti.

Syok!!

Tak sabar nak tunggu movie or game ni keluar...

Maaf, aku terlebih excited...

pS : PC tak power. Aku mimpi je la malam ni men game tu... Aku ucap selamat... Ok Makarov, here i come...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...