Followers

Gamers

Monday, November 24, 2014

Eve Online - Home At Last

Tiap kali aku buat kerja, aku akan buka Eve online dalam masa yang sama. Kenapa? Sebab selalunya aktiviti aku kat dalam Eve online hanya mining, dimana ianya tidak memerlukan perhatian sangat.

Dan bila aku sedang mining, aku akan tinggikan volume untuk music in-game. Sebab dalam banyak-banyak lagu latar dalam Eve online, ada satu yang aku sangat suka dengar...

Lama mencari dan hari ini baru aku tahu CCP ada akaun di soundcloud.com. Jadi aku dengar semua 74 musik latar dia dan jumpa lagu kesukaan aku...


Kebanyakkan lagu latar dalam Eve Online adalah lagu tidur. Hanya yang ini aku fikir lagu semi-tidur. Rasa tenang je musik dia. Aku selalu dengar musik ni bila kapal aku sedang warp di ruang angkasa yang kosong. Rasa sunyi sangat tapi dalam masa yang sama rasa tenang.

Kepada player Eve Online terutama di Malaysia, rileks dulu. Biar aku jadi carebear untuk setahun pertama ni kumpul duit. Skill tak cukup nak turun nullsec. Haha...

PS: Yes, hari ni last perang. Harap esok boleh mining semula... Kadang seronok tengok ganker kecewa dengan Orca+Hulk/Skiff aku... Muahaha...

Aku ucap selamat..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...