Followers

Gamers

Tuesday, May 8, 2007

Tutorial : Blogging

Blog... hehe... kat sini macam otak aku... apa je yang aku tahu aku suka bagitau semua... mulut tempayan?? mungkin jugak... heh, tengok gak perkara apa yang perlu dirahsiakan... berbalik pada blog tadi... hm... aku tak pandai sangat nak mencantikkan blog ni tapi aku leh letak link untuk korang jadi rujukan...

http://forum.cari.com.my/redirect.php?fid=227&tid=211838&goto=nextnewset

dan supaya tak takut kalau2 link ni hilang ke, apa ke.. aku letak la kat sini apa benda yang menarik untuk blog korang...

Ni senarai blog yang percuma korang leh cuba...
Ni untuk korang letak gambar kat blog korang...

Mp3 Player...

Ni untuk Shoutbox. Ala, yang dalam kotak yang macam boleh chitchat tu...

Commenting System

Poll Service


Kalender

  • http://www.kao-ani.com/ --many tools and add-ons di bhg PIXELGOODS.U kena baca Rules dulu baru tahu username dan password untuk masuk dapatkan free calendar(thank u Dark-Ang3L )
Tracking Counter

Lain2 Tools

GRAPHIC BANK.BLINKIES.BUTTON.
FAV. ICON /FAV ICON HOSTING [small icon representing ur weblog!]
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...