Followers

Gamers

Thursday, September 20, 2007

Aku, JL : Blogger Mania dan juaranya...

Image Hosted by ImageShack.us

Haha... Mana ada dah pertandingan ni... dah tamat dah.... Juaranya pun dah di umumkan... Korang boleh tengok kat sini...

http://www.jomlayan.com/mybb/juara-jomlayan-blogger-mania-t-8109.html

Sebelum apa2, aku nak ucapkan terima kasih kepada tempe selaku pengelola pertandingan ni. Terima kasih gak kepada semua juri-juri tetap (Andre, Ena, Baguznet & Tempe) dan semua juri-juri awam yang mengundi aku dalam pertandingan ni...

Tak lupa jugak pada Geng Jahat, Dasyu, Mashimie82, Whitedolfin dan Jejerz yang memberi aku tentangan sengit sepanjang pertandingan ini berlangsung... Peh, penat aku digodak korang... huhu...

Heh, banyak lak celoteh aku hari ini... Sory kalau aku lambat bagitau yang pemenang pertandingan ni dah diumumkan... Coz bebaru ni aku super busy dengan keje-keje aku kat UTM ni... Penat aku... tak larat rasanya nak membuat posting... tapi hari ini aku cuba luangkan masa jugak untuk memberitahu korang tentang keputusan pertandingan ni...

Sebelum tu, aku nak korang tau apa je yang dorang komen aku pasal blog aku pada tajuk terakhir hari tu...
Andre : aku suka blog nie... harap ko menang
Ena : memang tersusun..senang aku nak ikut jln citer dlm blog nih..
Tempe :
sekali tgk aku ingat blog budak perempuan yg brutal...overall... well done.. good job..
Baguznet : 1. layout cikna dgn suhaimi baguz sbb menggunakan ruang sebaiknya
2. kalo tak silap aku, mcm kosong utk column paling kanan dlm blog suhaimi
3. suhaimi, aku tgk marque imej forumer yg ko buat, ada satu missing. aku try cek kat opis, kat rumah, tgk sama je, so aku rasa mmg benar pandangan aku, unless otherwise. rasanya imej sblh avatar forumer enjiNyior
4. utk suhaimi & cikna, blog korang byk benda, rasanya tak la padat cuma hati-hati bila letak byk benda yg sedut dari pihak ke-3 sbb benda mcm ni kekadang menyebabkan org yg ada slow internet connection x dpt load blog kita dgn sempurna.

Huhu... thanks to dorang... ada gak effort aku nak tukar template blog aku... huhu... Ok la... Kalau korang gi link kat atas korang mesti dah tau sapa pemenang...

Haha... dengan bangganya aku nak umumkan, pemenang pertandingan Jomlayan: Blogger Mania ialah...


Wakakak... Aku... haha....

Terpoyo lak... huhu... Yup, aku juara bagi pertandingan ni. Menang dengan markah yang sangat-sangat tight dengan Jejerz... Gler ah... N dolf pun hebat gak... huhu...

Bila fikir, hm... pertandingan ni banyak ubah pandangan aku tentang dunia... contoh macam aku cakap dalam assignment yang lepas masa aku pressure buat posting pasal kambing... aku cakap,

'Assignment' minngu ke 2 betul-betul menyedarkan aku yang bukan semua benda yang biasa kita sebut, kita tau semua tentangnya.


Walaumacammanapun, esok jika ada lagi pertandingan macam ni, aku akan sertai coz dari benda2 macam ni la aku akan banyak belajar... dengar kata dorang nak buat lagi tahun depan bulan 2... Jadi korang tunggu apa lagi... gi forum Jomlayan... melayan kat sana... berkenalan kat sana... cari ilmu kat sana... dan bila sampai masanya untuk pertandingan nanti... Kita dah mengenali antara satu sama lain... maka lebih mudah untuk kita bersaing... jangan risau... dorang kat sana peramah... huhu...

JomLayan

Tag bagi forum ni adalah Layanan Mesra dimana jua. Bermakna korang akan mendapat layanan mesra bila melawat forum ni. Heh, bagi aku dorang dah buktikan yang dorang adalah forum yang mesra dan layan.
Tunggu apa lagi... Jom Layan...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...