Followers

Gamers

Friday, July 6, 2007

Jawapan untuk korang... jom layankan...

well, ni jawapan untuk teka teki aku... soklannya... ni ha soalannya...

http://www.jomlayan.com/mybb/showthread.php?tid=7343

so... aku mula k...

Jap2 aku fikir...
Aku tak taulah mungkin nanti korang kata aku nak promote blog aku...
Well, memang pun... haha...
Aku fikir ni je cara yang best n kalau aku ingat balik... mesti aku gelak sendiri...
Pun begitu... aku harap korang terhibur n jangan la marah... blog aku ok pe... haha...
Ada banyak info (banyaklah sangat...)
N banyak masalah yang korang akan dengar... baca diari aku sapa suruh...
:p

Cuba korang perhatikan hidup ni... macam2 kan...
Ingat lagi tak korang tentang kemerdekaan negara kita... macam mana atuk nenek kita dulu berjuang untuk negara...
N apa agaknya yang korang rasa ek... n apa sumbangan kita kepada negara kita sekarang...
Tahun ni dah 50 tahun kita merdeka... tapi pernah tak korang fikir, kalau aku tak cakap, mungkin ke korang tau...
Apa-apa pun, kita patut bangga dengan negara kita sekarang. Hanya 50 tahun... kita sudah hebat seperti sekarang...

Rasanya aku macam dah lari topik... takpelah...
Impian aku sebenarnya nak jadi kaya gler... Coz aku nak buang apa yang aku tak daya sekarang...
N aku tau, impian aku masih terlalu jauh untuk aku capai... tetapi...
Dengan kudrat yang Allah bagi..., dengan semangat yang kuat, Insyaallah aku akan berjaya...
Untuk negara, bangsa dan agama aku gak... n untuk keluarga, kengkawan n diri aku gak... ye2 aku tau... aku takkan lupakan korang bila aku kaya kelak...

Cam mane ek nak jadi kaya dalam umur aku baru 21 tahun... apa aku leh buat...
Elaun ma n pa aku... haha... aku rasa aku patut cari sendiri bila dah umur macam sekarang ni betul tak...?
Mampu pakai henset, mampu pakai keta, tapi... rupa2nya semuanya duit mak bapak aku...
Bukan aku tak sedar, aku tau n tu kadang2 bila bapa aku nak bagi duit lebih aku selalu cakap, takpe yah, amy ada duit lagi... n kalau terdesak, terima kasih...
Untuk aku, mak ayah aku dah banyak berkorban... tah bilalah aku dapat balas jasa diorang...
Ringgit Malaysia sah2 bukan pengganti jasa2 dorang pada aku...
Untuk mak dan ayah... amy sayang mak dan ayah n jaga diri bebaik...

Malasnyer... ape... oh jawapan, aku melalut lagi.. sory ek..
Aku sebenarnya tengah malas ni... penat lew... malam ni nak balik Klang.... Lusa nak ke Johor...
Rehat kene cukup, mana mampu aku nak straight ke Johor dari Penang...Gler ke...
Aku bukan Superman or Cicakman... aku manusia biasa... tak larat aku...
Hari Isnin ni dah start kuliah... hm... malasnyer...

Tinggal lagi 2 tahun (Insyaalah) aku tamat pengajian kat UTM...
Aku harap dapat la esok keje yang best2... penat dah belajar... lotih la bak kata Hattan time AF5...
Korang yang dah ade keje mesti rasa nak balik macam time aku sekarang kan... tak tensen pasal duit.. just study n enjoy...
Universiti, ramai orang cakap tempat ni best... tah la... bagi aku biase je...
Tapi kan... eh... lupa nak bagi jawapan... aku asyik melalut je... well, sebenarnya aku dah bagi dah jawapannya... ada dalam karangan ni... ada, cuba cari bebetul, tak jumpa... nasib korang la... nanti aku senang aku post kat forum jawapannya... kalau nak hint boleh la aku bagi... ni link dia... good luck...

http://www.jomlayan.com/mybb/showthread.php?tid=1882&pid=288617#pid288617


post no 117 ek... k la... nak siap gi sembahyang Jumaat...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...