Followers

Gamers

Tuesday, July 22, 2008

Everthing have price to pay...

Suatu petang yang panas, di dalam sebuah bilik kuliah...
"Korang tak panas ke? Air-cond takde, pergi la complain. Ni takde orang complain memang la dorang tak buat kerja."

"Look 2 3 people over there just sitting do nothing. This can distrub my lec."

"Saya tak nak complain coz i have so many complaining thing. That's why they don't like me..."

"Pernah lihat ada orang follow me behind. Tak kan... Coz saya memang macam ni. Orang tak suka saya..."

'Everthing have price to pay..."

"N if this price i must pay, saya akan bayar... i can do my work, gain satisfaction... nothing more can worry me..."

------------------------------

Aku suka bila dia sebut "Everything have price to pay...". Coz maksudnya mendalam... Dan ia merupakan sesuatu yang aku pegang sepanjang hidup aku.

"pay" yang dia maksudkan tak semestinya duit. Dalam kes dia, dia hilang kawan. Haha, bunyinya macam berseloroh namun sedikit aku faham apa cuba dia nak luahkan.

Dan sedikit mengenangkan hidup aku sekarang yang agak sukar untuk bersosial coz banyak masa aku habis depan pc. Yup, willing to pay the time for yourself rather than spend it with social activity.

Hm... macam pandang cermin aku hari ini. Heh, hanya terfikir, dan rasa mahu dijadikan ingatan... salam ya...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...