Followers

Gamers

Sunday, August 3, 2008

Weirdo...

Malam tadi aku keluar bersama si dia pergi ke fiesta pe tah kat UTM ni. Dan ssememangnya salah satu perangai aku, aku tak berapa suka tempat-tempat macam tu.

Sepanjang aku kat fiesta tu, muka aku macam ketat, susah nak senyum. Aku jadi macam rimas. Mata aku mula liar memandang sekeliling sambil kepala ligat berfikir macam mana aku nak lari dari kesesakan orang ramai ni.

Untuk pengetahuan, aku bukan tak suka pergi tempat-tempat macam tu, cuma hm... aku ada satu benda yang aku tak suka bila bersama si dia. Orang yang aku kenal tegur aku.

Yup, mana aku pergi jika si dia ikut, aku tak harap ada sesiapa yang aku kenal terserempak or tegur aku. Kalau tanya aku kenapa, aku takde jawapan. Coz aku memang tak suka.

Mungkin aku ada pemikiran yang masa bersama si dia tak patut diganggu. Barangkali. Namun, aku gembira keluar bersama si dia. Even muka aku tak menunjukkan itu, namun aku memang gembira.

Weirdo... Terpulang. Sebab bagi aku setiap orang ada perangai yang pelik. Dan adalah amat bertuah jika kalian sendiri sedar atas kepelikkan diri kalian. Ya, berbangga lah dengan diri sendiri...

Penat, ngantuk tapi gembira. Masa yang aku bayar berbaloi. Aku perlukan rehat. Semoga tak bertemu kalian ketika bersama si dia... huhu...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...