Followers

Gamers

Wednesday, December 24, 2008

Siri nak masuk semester baru

Ya selamat. Masa amat mencemburui aku. Cuti nak habis dan aku masih belum puas tekan-tekan butang lagi. Ya.. ya.. main game. Apa lagi yang aku tahu bila aku cuti. Betul tak?

Semester baru ni bakal meragut segala macam hidup aku. Sebab... aku akan mula bikin PSM. Apa tu, kalian tak tahu? Projek Sarjana Muda tahu. Ya, belajar tinggi-tinggi buat apa kalau tak di'test' pada sesuatu, contoh kat sini adalah membuat projek.

Saat inilah segala macam benda yang ko belajar dari tabika sampai universiti ko akan guna untuk siapkan satu projek.

Celakanya, ko akan guna banyak waktu. Baca banyak buku. Jumpa ramai orang. Mula bercakap dan menulis. Dan lebih memeritkan aku, hilang masa untuk diri aku sendiri. Oh, aku tak boleh hidup tanpa bermain game, membaca yang-kau-orang-kata nonsense dan tidur lebih masa.

Tapi baiknya, kemungkinan besar aku akan jadi manusia berguna kepada masyarakat. Lebih baik lagi 'pointer' aku mungkin boleh naik dan... jap, kenapa mesti guna mungkin? Celakanya...

Bagi aku, PSM ni 'ace' aku yang terakhir untuk dapat kerja nanti. Ya, aku kena kerja sara hidup aku dan keluarga aku esok. Mereka dan aku perlu duit ,tahu? Satu unsur yang ramai manusia sekarang sanggup buat apa sahaja untuk memilikinya, benar?

Hm, apa lagi kalian mahu tahu...? Aku tak ada nak cakap dah. Aku nak sambung main ps2. Aku ada lagi 4 hari nak habiskan semua game yang aku ada. So, selamat ya...?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...