Followers

Gamers

Saturday, January 3, 2009

Neraka yang dalam...

"Jangan...! aku tak nak turun ke sana..."

"Haha... Ini tempat kau sekarang, ayuh!"

"Celaka kau, jauhi aku.."

...

"Ergh..."

"Kenapa mesti tidak? Kau adalah ahli baru di sini..."

" Tidak, tempatku bukan di sini. Aku harus kembali...'

"Sial kau, selama ini kataku kau turutkan, mengapa tidak kini.."

...

"Mengapa mesti kembali, kau tiada siapa di sana.."

"Meskipun aku tiada siapa di sana, namun aku tetap tidak mahu turun.."

"Kau akan sunyi nanti.."

"Biarkan aku. Aku rela dari menjadi keluarga kau..."

...

"Lepaskan aku..."

"Kau telah jauh, lepaskan sahaja dunia kau di sana."

"Aku tetap masih punya kudrat untuk memanjat semula"

"Ketahuilah, kau membuang masa..."

...

Err... aku salah blog ni... Hehe...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...