Followers

Gamers

Thursday, January 1, 2009

Dalam bahasa Thailand, jika mahu mengucapkan "aku cinta kau" kepada si lelaki harus kata...
Chan rak khun
***
Cerita lain.
Patutnya entri ni berlaku semalam tapi sebab internet yang macam hujan renyai, dan nak sedap cerita, entri yang tidak di savekan. Maka aku dengan suam-suam ingat cuba nak tulis entri untuk hari ni.

Selamat tahun baru. Maaf, tiada gambar. Apa azam tahun baru? Oh, aku biasa saja. Masih mahu menakhluk ketakutan sendiri seperti biasa. Bukankah sempurna itu sesuatu yang indah.

PSM bermula. PSM? Projek Sarjana Muda la. Tapi aku tak dapat tajuk lagi. Nanti dah dapat aku bagitau. Aku ingat nak tulis semua progress dia kat blog ni. Amacam? hebat tak idea aku. Huhu...

Semester ni aku masih dalam mood bermain. Maka aku akan sentiasa bermain. Bukan main-main la, tapi bermain. Faham ke ni? Bagus. Err... Ptptn dah keluar belum?

Semester ni jugak aku nak menaikkan semua otot-otot kekar aku ni dengan bersukan. Jogging sudah. 20 minit satu sesi, 3 kali seminggu. Aku nak stamina. Jadi aku perlukan jantung yang kuat. Betul kan? Barulah cergas dan cerdas. Bukan sin chan la. Orang keluar ikut pintu ko karang keluar ikut tingkap.

Santa tak datang rumah aku krismas lepas. Tapi aku tak harap pun. Sebab aku tahu dia takde budget tahun ni. Ekonomi dah teruk. Baik dia simpan duit dia buat belanja seharian. Lemak la tiap-tiap tahun nak bagi hadiah. Ramai tu wei dia kena bagi. Sengal...

Err.. ada sesiapa yang tahu macam mana nak lukis lukisan jenis 'chibi'. Ya kecil. Kepala dengan badan sama saiz. Faham tak? Puas aku cari tutorial kat mana-mana tapi tak jumpa yang aku senang faham. Aku fikir macam nak melukis balik la tapi tangan dah gelong. Lama dah tinggalkan. Huhu..

Aku doakan kalian semua gembira dan aman dan damai. Tahun ni aku tau ramai yang susah. Rileks k. Hidup perlu damai. Ingat Tuhan. Hidup kau akan selamat. Aku perlu rehat sebentar. Sehingga bertemu sekali lagi.

Selamat ya...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...