Followers

Gamers

Friday, November 23, 2007

Cuti...

Hm... sekarang aku dah cuti... (aku dah bagitau agaknya dulu...) So kepala aku agak berserabut sket koz tak tau nak buat ape cuti ni.... Hidup aku setiap hari bangun, mengadap pc n tido balik. Memang setiap kali aku cuti mesti rutin aku jadi macam tu. So aku ingat nak buat sket perubahan cuma aku tak tau nak ubah ape...

Anyway, buat permulaan aku cuba untuk bermain chess balik. Haha... Ye catur... Dah lama tak main aku rasa bengap dah kepala aku. Hm, harap2 sok ada Sukan Universiti ble la aku mewakili kolej dalam acara catur. Haha... (berangan la ko...)

Internet yang laju di rumah menjadi sia2 kalau tiada aktiviti mendownload. Haha... Ni dah jadi rutin bila aku dan internet ditemukan. Download pe... banyak bende ble download. Movie ka... anime ka... n sebagainya... huhu... Kat mana aku download...? ada kat Forum Jomlayan. Aku letak link aku download kat sana.

Chatting. Kadang je aku on Yahoo Messenger aku. Sebab? Hm, susah nak cakap. Malas kot. Haha... Anyway, aku sekarang sedang proses mencari semula semua member aku tak kira la sapa yang aku selalu jumpa ke, jarang jumpa ke dan tk jumpa dah... Aku cari melalui friendster n myspace (myspace aku dah macam tak idup je...) So kenal aku? add la aku... emel aku ada kat blog n friendster aku.

Senam...? Kadang2 waktu petang. Tu pun atas basikal gym kat rumah aku ni. Haha... malas nak kluar rumah.

Apa lagi... tu je kot... so aku nak mintak belas ihsan korang lew... sesape ada idea cam mana aku nak hilang bosan kat rumah ni.... ada idea...

Oh... benda yang aku takkan buat time cuti ni ialah...
  • main sms
  • makan angin
  • tido sepenuh masa
Tu je kot... nanti aku update. Oh ye... blog aku... hm... susah betul nak update blog aku ni... koz aku ketandusan idea nak taip ape... aku just menelaah blog orang. Huu... sedih...

K la... ngantuk dah aku.... nak tdo... bubye...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...