Followers

Gamers

Friday, November 30, 2007

Free hp, game console n MP3 Player...?

Sedang aku boring tak tau nak buat pe... tetiba masuk mesej kat friendster. Katanya aku leh dapat free hp, game console n MP3 player kalau aku daftar satu website ni... Apa perlu aku buat just cari orang untuk daftar kat website dia... N semuanya free...

So, aku dengan takde segan silunya meminta korang daftar kat website ni... free je pun... bukan kene bayar... tak rugi pun... untung korang dapat bende yang korang nak... sapa tau kan... hee...

http://www.xpango.com/?ref=90986496

Makin byk kawan yg korang ajak bergabung, makin byk point yg korang dpt dan ketika korang dapati jumlah point yg sesuai dgn hadiah / hp yg korang minta, hadiah akan dikirim mcm Hp ke alamat kamu.. sbg contoh, Nokia N95 nilainya 41 point, jd kalo korang boleh ajak 41 kawan buat register saja, dah bleh dpt Hp 2.. senang n best kan?? tRy dulu ar baru tau, x ada yg ruginya.. x bayar sama sekali pun!

selamat mencuba n terima kasih atas kerjasama anda... huhu...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...