Followers

Gamers

Tuesday, June 30, 2009

Dah lama aku tak menulis. Sebab baru-baru ini aku amat emo. Jangan salah faham. Emo tak semestinya tidak baik. Rasa sayang juga emo. Menjadikan kita tak pernah stabil.

Itu yang membezakan kita dengan robot. Tapi apa kau tahu, mungkin suatu hari nanti ada orang mampu memprogramkan robot dengan perasaan, sayang contohnya.

Mungkin masa tu akan jadi seperti masa sekarang, perempuan dengan mak nyah pun dah susah gler nak beza. Robot dengan manusia pun akan susah nak beza.

Dan apa yang aku mengarut ni.

Aku tak boleh lebih menulis kat sini. Aku tak mahu ada orang salah faham. Atau ada orang faham. Situasi aku sekarang amat kritikal. Dan aku sepatutnya tak cerita lebih-lebih kat sini.

Kau faham kan.

Di saat entri ini di auto-post kan, aku sedang keluar. Keluar bersama hati. Dan aku harap aku sedang bergembira sekarang..

Aku ucap selamat k..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...