Followers

Gamers

Wednesday, July 1, 2009

Dan aku gembira semalam kalau kau tanya. Dan gembira yang bagaimana, aku tak mampu nak ungkap. Aku hanya tahu aku masih sedang dalam gembira...

Dan anehnya, aku masih mampu tersenyum sehingga entri ini ditulis. Hm... mungkin aneh bagi kau, tapi tidak bagi aku.

Semalam keluar buat aku sedar satu perkara. Perkara yang aku rasa lama sudah aku sedar namun aku jarang buat.

Fokus. Dan matlamat.

Kalau ada matlamat yang jelas, aku fikir aku boleh fokus. Musnahkan semua perkara-perkara yang hilangkan fokus, aku tahu aku mampu capai matlamat.

Dalam dunia ini banyak benda aku nak. Namun benda yang paling aku nak sekarang...

Heh, macam aku kata, aku sedang emo. So, aku takleh cerita lebih2 kat sini.

Aku ucap selamat, sebelum banyak lagi yang terlanjur keluar dari mulut aku ni karang.. haha..




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...