Followers

Gamers

Friday, July 17, 2009

Apa nak tulis. Aku di Johor, masih di UTM. Universiti kesayangan semua engineer... Macam haram.

Dah dua minggu aku masuk dan aku harus mengaku, aku masih tak berubah. Aku di UTM dan sekarang di UTM masih saya. Aku rindukan masa aku di sekolah dan kolej matrik dulu. Best betul hidup di sana.

Oh ya, Forex aku mengalami kerugian yang amat. Sejarah berulang, kesalahan tercipta, dan hanya orang yang tak tahu putus asa DAN minat sahaja yang masih teruskan dengan mengkaji kesilapan yang telah dilakukan. Aku cerita kemudian.

Aku still dalam mood rindukan si dia. Even sudah dua minggu aku di sini, perasaan aku masih lagi mahu merapati si dia. Orang kata, semakin hari semakin sayang. Macam haram tapi betul. Aku sayang si dia. Aku nak minta maaf kat si dia atas kesalahan aku sepanjang minggu ni dalam forex. Kalaulah aku bersabar...

Well, tu je cerita aku. Aku nak cerita lebih pun aku tak mampu. Sebab tiada cerita. Hidup aku bosan, hari-hari di UTM macam . Tapi aku fikir, kalau si dia dekat... aku tak kan menyumpah begini... hehe..

Aku ucap selamat kepada kau orang sekalian...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...