Followers

Gamers

Tuesday, July 9, 2013

Lala...

Bulan Ramadhan dah nak sampai. Jadi aku nak ucap selamat menyambut bulan Ramadhan semua... Puasa tau, jangan tak puasa...

Aku perasan sukar untuk aku buat kerja tanpa menyimpan rekod journal tentang perkembangan sistem trading aku. Memandangkan aku memang suka 'makan semut'. Jadi aku ingat nak buka semula MS7 Trader Journal.

Rekod dan benda aku cerita dalam blog ni penting cuma aku terfikir aku macam salah guna lak blog ni. Bila baca balik banyak hal pasal kerja baru-baru ni.

Aku tak nafi memang baru-baru ni tak banyak benda baru berlaku dalam hidup aku. Kerja, kerja, kerja...  Macam takde benda lain dah nak buat, or cerita. Jadi ada elok aku tulis hal kerja kat blog lain ye tak...

Ya, aku tahu blog aku ni bukan ada orang baca sangat pun. Blog rojak kan? Huhu.. still, aku suka nak menulis di sini, untuk aku masa depan. At least aku masa depan faham apa aku sekarang lalui. Faham ka?

Ok, aku nak ke sana pulak. Berdoa kuat blog ni tak bersarang. Aku kalau ada idea dan tak sibuk aku update... Selamat...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...