Followers

Gamers

Saturday, September 27, 2008

Entri sebelum balik raya!!!

Pagi sabtu yang indah. UTM takde orang. Lengang dan aku memang suka kalau UTM ni kosong dan aku sorang je ada. Sebab...

Internet akan laju...

Kalian mungkin biasa dengar aku memaki hamun Maxis Broadband tapi tidak hari ini. Internet superb. Dan aku ter-amat-yang-amat berpuas hati. Tak kurang juga dengan Wifi UTM juga laju yang-teramat-bangat-habis laju.

Ya, selamat hari raya kepada bebudak UTM yang dah blah balik rumah ke, kampung ke, masing-masing dan terima kasih kerana ketidak-hadiran korang di sini. Balik lambat sikit ek... Habiskan kuih raya, rendang, ketupat rumah korang, rumah sedara dan jiran korang sekali. Tak cukup gi la beli kat kedai masak sendiri. Habiskan semua dan jangan balik UTM selagi aku tak balik.

Haha... betapa puas hati aku. Sempat muat-turun 2 movie lagi. Wakaka, bekal habis masa sebelum aku balik malam ini. Ai... kan bagus hari-hari yang biasa sepertinya hari ini...

Bilalah internet nak maju... Apalah gunanya teknologi kalau tiada kehidupan... tak boleh guna langsung kalau banyak insan sekeliling... Huhu...

Hm... Selamat Hari Raya ya ya ya... Minta maaf balik kalau terkasar dan terlembut bahasa. Selamat ya...!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...