Followers

Gamers

Tuesday, September 30, 2008

Missing old-self...

Pagi ini tak seperti selalu. Aku tak boleh tidur dan bonus, ada sesuatu yang pelik yang sedang aku rindukan.

Pagi yang gelap ni buat aku rindukan masa silam aku, zaman aku sebelum bertemu dengan si dia. Hm, boleh kata zaman jahilliah aku dahulu.

Masa tu aku agak jahat... ok... nakal. Banyak habit buruk yang aku tak boleh sebut kat sini yang aku ada dahulu.

Aku buka balik lagu-lagu yang dahulunya aku dengar, masyuk... Aku rasa aku hidup kembali seperti aku dahulu.

Ya, sunyi. Itu aku dahulu namun pagi ini buat aku rindukan kesunyian itu. Keadaan kosong yang tak mampu di ubat oleh sesiapa dan apa-apa jenis ubat sekalipun.

Ia suatu perasaan yang pelik apabila merindui perkara yang pernah kau cekalakan dahulu.

But here i am. Missing my old-self. Namun jika kalian tanya aku adakah aku gembira sekarang dengan hidup aku. Ya aku gembira.

I'm happy in pain towards her. Kerana cinta yang kami sebut berkali-kali seringkali punya banyak kelemahan. Cinta, antara aku dan dia, selagi tiada jaminan (ikatan), selagi itu aku rasa. Tiada gunanya untuk segalanya...

Dan sebab itu aku faham kenapa pagi ini aku ada perasaan ini. Missing my old-self. Di tempat yang kecil ini. Di bilik ini.

Tanya aku apa aku akan buat...? Apa kata kalian beri aku pendapat... apa aku patut buat...

See...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...