Followers

Gamers

Friday, November 28, 2008

Menjadi terlalu cinta merbahaya tahu...!

Aku baru baca blog aku dan si dia. Blog untuk kami luahkan perasaan antara kami. Dah2... toksah cuba cari, aku dengan dia je boleh baca. Kadang ada benda yang kita tak boleh cerita secara terbuka kan?

Aku akui mengabaikan si dia semenjak aku cuti ni. Kenapa kau tanya? Sebab aku ada mak pengganti si dia. Dan sila berfikir rasional. Yang aku maksudkan aku ada tempat untuk makan makanan sedap.

Bukan nak kata mak aku tu tukang masak aku, tapi dah dia sorang je yang berupaya masak untuk kami sekeluarga. Nak kata apa lagi kan. Sendiri fikir la.

Namun, aku akui aku rindukan si dia. Nak jumpa? haha... aku kalau dah duduk rumah maaf sikit nak keluar. Malas.

Kadang aku bangga dengan diri aku, tak, aku memang bangga dengan diri aku. Kalau dulu cinta menguasai aku, kini aku menguasai cinta. Aku mula fasih dengan mana aku harus utamakan dahulu.

Menjadi terlalu mencintai si dia memang membunuh ku. Punya perasaan menyayangi orang seperti aku menyayangi ex2 aku dulu memang mampu membunuh. Jika kalian pernah bercinta kalian akan faham.

Aku selesa sekarang menyintai dia. Cukuplah... dia tak mengulang sejarah cinta aku dahulu dan itu cukup untuk aku terus mencintai dia.

Cukup untuk mencintai dia, dan aku harap, selamanya aku mampu menyintai si dia. Kerana aku fikir, seperti tajuk entri ini, jika ia keterlaluan, ia akan jadi merbahaya.

Menyintai perempuan itu penting, tahu. Tapi terlalu menyintainya adalah merbahaya...

Tidakkah kalian fikir begitu...?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...