Followers

Gamers

Monday, November 3, 2008

Tag : 15

Lama tak melayan tag. So, aku layan satu. Boleh? Dari Nani

Each player of this game starts off with 15 weird things/habits/little known facts about yourself. People who get tagged need to write a blog of their own 15 weird things/habits/little known facts as well as state this rule clearly. At the end, you need to choose 5 people to be tagged and list their names. No tags back.

Ok, 15 benda aneh (sory Syarifah, pinjam jap) dalam hidup aku setakat ini.
  1. Carefree, selalu tenang. Kadang agak keterlaluan tenang. Kenapa kalian tanya. Aku nak hidup gembira sahaja.
  2. Gila graf. Forex i mean. Tak tahu Forex? gi wiki. Ya, graf menceritakan segala-galanya bak kata pensyarah aku.
  3. Aku suka Batman. Kaya, kacak, kuat, bijak (maaf, penat fikir untuk "K" yang lain. Hope to be like him. Haha...
  4. In love mode, tapi aku bukan romantika. Tak percaya? Tanya si dia. Miss her...
  5. Suka berfikir, bermakna aku sukakan sesuatu yang bijak. Drama faveret; Liar Game, Kurosagi, Num3ers dan sewaktu dengannya.
  6. Materialistik. Tapi aku tak heran harta kau la. Aku sedang bikin harta sendiri.
  7. Rasional dan straight-forward. Aku kata aku lapar, maksudnya aku lapar la.
  8. Pemalas. Tapi hanya pada benda yang aku tak minat.
  9. Aku sebenarnya memiliki ketakutan yang berbagai-bagai. Sedang berusaha menghadapinya satu persatu. Perfectionist maybe...
  10. Suka tengok perempuan tahu. Tapi tak bermakna aku ni playboy ya... Sila memahami naluri lelaki aku yang sejati ini.
  11. Suka maklumat yang bukan sampah. Means, aku mampu dan boleh guna maklumat itu untuk kebaikan aku dan orang lain. Any suggestion?
  12. Aku tak suka bola sepak. Aku tak faham kenapa member-member aku semua hari-hari cerita pasal bola. I'm sick of it. Tolong, fikiran aku tidak sebulat seperti yang orang lain sangka.
  13. Rujuk no 5, aku suka orang yang menentang kebiasaan. Asalkan tidak menentang sesuatu yang hakiki, agama maksud aku. Berfikiran terbuka dan budaya berfikir itu penting ya.
  14. Fleksibel. Aku mula mudah sesuai dengan keadaan yang pelbagai.
  15. Kalian tahu, aku sebenarnya suka hang out. Dengan sesiapa pun aku tak kisah. Asal aku keluar bilik. Homey person. Kesian.
Ah... Hm... Aku tag sapa je yang baca ni dan ada blog. Pastu komen kat sini, aku nak baca kalian punya ok...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...