Followers

Gamers

Friday, April 25, 2014

Terlupa di hati.

Ya, malam bukan waktu aku tidur.

Malam ni aku terasa tak senang. Macam terlupakan sesuatu. Hm...

Jadi aku buka blog. Cuma menulis. Harap-harap boleh ingat bila membebel kat sini.

Laptop yang aku guna ini bukan kepunyaan aku. Jadi rasa janggal sedikit bila nak buat sesuatu. Tengok ada software Metatrader. Para trader mesti tahu apa itu Metatrader. Huhu...

Jadi aku buka. Aku belek-belek chart. Jujur aku dah berhenti sebenarnya memandang chart. Dan sebab dah hampir 5 bulan tak tengok, jadi gian semacam. Mula la belek balik forum, nota dan gambar. 

Trading ni satu-satunya peninggalan Cahaya Pembuka Hatiku untuk aku. Tanpa dia, aku takkan kenal trading ni apa. Dan aku taknak cerita pasal Cahaya Pembuka Hatiku. Tak, aku tak marah. Dia patut marah kat aku.

Tak banyak berubah pada market. Same old thing. Tetap huru-hara. Tiada corak. Kadang aku fikir trading ni pun macam nasib juga. Dan kalau betul nasib, no wonder aku down sebab nasib aku memang teruk sejak aku keluar universiti.

Alasan orang malas. Huhu...

Jam menunjukkan 2 pagi. Aku cuba baring kejap. Perasaan seperti terlupakan sesuatu tu kuat. Sayang aku tak ingat. Kalau ingat mungkin boleh jadi bahan untuk aku tulis di sini. Hm...

Aku cuba lenakan mata, dengan hati aku yang penuh dengan perasaan untuk Si Dia dan minda yang serabut dengan chart tadi, aku tak rasa pagi ini aku berjaya tidur. Kalau ada kat Selangor ni mahunya aku duduk main Warframe lagi. Huhu...

Jam hampir 3:30 pagi. Masih belek chart. Jumpa benda yang menarik dan idea untuk projek baru. Hm... Kalau senang nanti aku cerita. 

Jam 5 pagi. Menguap dah. Kepala aku rasa berat. Aku belek banyak benda, cuba jek minda aku untuk ingat benda yang aku mungkin terlupa. Ini amat membebankan. Aku harap benda tu tak penting memandangkan kemungkinan aku bakal hilang sesuatu jika aku tak ingat.

Jam 9 lebih. Peh... Tertidur aku depan laptop. Bila aku baca balik post ini, rasa macam buat jurnal pulak. Aku minta maaf kalau cerita tentang benda yang aku lupa ini seumpama cerita yang tak habis. Cliffhanger. Serius, aku masih tak ingat. 

Rasa seperti benda yang aku lupa ini dekat di hati. Mainan perasaan mungkin. Aku harap aku dapat ingat semula. Aku ucap selamat...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...