Followers

Gamers

Wednesday, October 9, 2013

Aku baca blog si dia. Dan si dia mention pasal aku. Dan aku... hurm... Maaf intro agak sama...

Jujur, sekarang aku sedar its a really bad idea kalau aku cuba nak contact si dia. Kawan aku ingatkan aku betapa hidup aku berubah kerana si dia.

Aku bukan cuba untuk menyombong tetapi kawan aku ada point. Jujur, kalau aku cuba melayan perasaan aku, aku yakin aku pasti akan disakiti lagi.

Lebih baik aku tidak mention pasal si dia lagi di sini aku fikir. Si dia dah ada hidup di sana. Dan aku adalah diantara orang yang patut si dia elak.

Idea asal hanya untuk meluahkan. Aku tidak mahu beri harapan atau cuba mengharap. Aku hanya meluah. Tapi sekarang aku sedar aku sedang cuba melampaui batas. Dan kawan aku perasan ini.

Its a good things to have best friend who understand you and always on your side.

Aku minta maaf. Ini bukan idea yang baik. Tiada benda baik datang kalau ianya dari masa silam yang gelap. Cukup hanya mengambil tahu, aku tak patut cuba melampaui batas dengan mengambil berat.

Kerana aku bukan siapa2 lagi untuk si dia lagi.

Terima kasih kawan. Ini adalah antara nasihat yang paling baik yang pernah diberikan kepada aku. Selain dari nasihat player mana nak ambil untuk team fantasy EPL aku. Haha...

Aku akan cuba sedar siapa diri aku dan di mana tempat aku. Aku minta maaf, terima kasih dan aku ucap selamat...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...