Followers

Gamers

Friday, October 4, 2013

Updating... dan untuk si dia...

Heh, tak update lagi. Macam mana la orang nak datang blog ni... huhu...

How's life... Ur life... I hope ok... Aku? aku tak ok. Baru-baru ni memang jatuh ditimpa tangga. Its good really. Sebagai manusia, kalau tak jatuh kita tak beringat.

Always... bila dalam keadaan sakit, sentiasa ingat ada orang lagi sakit sekarang. Tak caya... boleh pergi pasar malam Kapar malam ni...

Sekian hari aku cuba update blog ni tapi bila moral down aku terpaksa berhenti. Aku ada banyak idea untuk blog ni. Kebanyakkannya pasal info sekeliling hidup aku, dan minat aku. Komputer, anime, filem... you name it.

Aku cuba nak hidupkan blog ni lebih hebat dari dulu.

Of course, aku akan citer pasal peribadi aku seperti biasa... The hehe... apa la guna rasional kalau emosional tak kacau... ye tak...

Aku perlu buat jadual barangkali. Perlu buat nota juga. Agar aku ingat apa aku nak tulis.

Kenapa nak berblog semula... Jujur, kalau aku buat kerja yang sama, aku jadi robot. Dan aku benci jadi robot. Tapi, tak banyak benda yang berlaku di luar sana menarik perhatian aku. Bila fikir balik, minat aku terlalu limited pada komputer. Pada apa yang mampu terpapar pada skrin komputer...

Penyakit akhir zaman... Its, ok... aku boleh berubah. Kalau kat universiti aku banyak buang masa buat benda selain depan pc... sekarang juga aku boleh berubah kan?

Apa lagi...

Kalau ada antara kalian yang masih berblog, boleh tepek komen kat sini. Aku senang sebenarnya buat blogwalking. Seronok dulu berblogwalking. Orang sekarang ni papehal suka sangat tweet dan tulis kat wall. Facebook dan twitter buat blog jadi berabuk. Kita manusia ni memang sifat azali pemalas. Nak taip pendek2 je. Senang dapat like katanya.

Ptuih...

Aku jarang tulis kat wall. Rasa cam Yahudi lak merintih kat wall. Kalau info aku tulis la. Tapi kadang tulis gak. Dasar Yahudi...

Aku ingat sampai sini sahaja... aku akan cuba selalu update. Kalau aku tak update, call aku, sms aku... tak pun spam email aku... Wahaha...

Aku ucap selamat...

btw untuk si dia... its nice for you to update your blog. That's only the way for me to know how you doing. Even we right now like 'this'... But I do care about you. Keep it up. You the strongest ex I ever had. I know you can do it. Cheer up. And remember... Whenever you feel sad, there will always a shoulder that you can lean on...

Aku ucap selamat...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...