Followers

Gamers

Wednesday, October 9, 2013

Markiplier buat aku terhibur...

Markiplier adalah seorang youtuber yang mengupload video dia bermain game. Kebanyakkan game dia main adalah horror. Kalau aku nak compare, pesaing dia paling terdekat adalah Pewdiepie. Kalau kau tak kenal Pewdiepew bermakna kau memang jarang buang masa kat youtube.

Itu baik kan... Itu pujian...

Baru-baru ni Markiplier baru meraikan hari dimana channel dia berjaya mencecah 900,000 subscriber. Sikit lagi akan sampai 1 juta.

Aku suka dia ni sebab suara dia. Memang suara radio. Dan komentar dia bila dia main game memang diantara yang terbaik yang aku dengar. Suka tengok bila dia main game seram, reaksi dia memang tulen. Cuma kadang2 agak annoying sikit. Sikit dan kadang...



Jujur, lihat orang dalam ketakutan adalah priceless. Haha...

Tak semua video dia adalah gameplay. Ada juga sketsa dan vlog di mana aku tak amik port sangat. Well, aku tengok benda aku minat je.

Honesty is cruel sometime... Hehe...

Ok... until then... Enjoy... aku ucap selamat...

BTW aku mencari youtuber yang buat gameplay game seram macam Pewdiepie dan Markiplier. Serius, benda ni bahan hiburan aku sekarang...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...