Followers

Gamers

Monday, August 20, 2007

Jadi inikah rasa... Cinta...?

*psst... untuk Dasyu... aku takde awek la sayang, tu sebab aku bebas untuk rasa cinta dengan ko... huhu.... n harap... heh...

Wahai cinta hatiku, inilah 'sayang' ku kepadamu...

http://dasyu.blogspot.com/2007/08/kau-yang-ku-sayang.html

Di saat ku hilang dalam hidupku, kau hadir...
Di hujung pandanganku, kau lintas...
Membuatku rasa, oh ini...
Ini, inikah cinta...

Namun mengapa kau, seperti...
Hilang, seperti aku, hilang...
Senyumanmu ku tatap manis,
namun mengapa ianya seakan kosong...
Wajahmu kulihat jelita,
namun mengapa ianya seakan tiada seri...
Hatimu kurasakan suci,
namun mengapa...
Ya Tuhan, mengapa kau siksa dia dengan perasaan seperti ku alami...

Ya Tuhan... dia...
Aku mahu... dia...
Aku ingin... dia...
Aku hendak... dia...

Dan sebelum aku sedar,
Aku sudah... dia...
Aku sudah cintakan dia...?
...

Cinta...
Seperti ada hubungannya dengan hatiku...
Di saat ku merasakan dia letih,
hatinya ku berikan sayang...
Di saat ku rasakan dia pudar,
hatinya ku berikan cinta...
Di saat dia merasakan dingin,
hatinya ku peluk erat dengan kasih...
Namun lelaki seperti aku,
mengapa perlu aku beri segalanya kepada dia...?
Cinta, jadi inikah rasa cinta...?

Cinta,
Seperti apa pada diriku hanya untuknya...
Di saat dia merasa wajahnya mendung,
Ku sinarkan cahaya cinta untuknya...
Di saat dia merasa matanya gelita,
Ku siarkan bintang kejora untuknya...
Di saat dia merasa hatinya yang sepi,
Ku hadir untuk menemaninya...
Namun lelaki seperti aku,
mengapa perlu korbankan segalanya untuk dia...?
Cinta, jadi inikah rasa cinta...?

Setiap masa aku rindukannya...
Setiap detik kesetiaanku untuknya...
Setiap saat ku rasa sayang kepadanya...
Setiap diriku, ku rasakan harapan untuknya...
Cinta, jadi inikah rasa cinta...?

Namun, adakah aku lelaki yang mahukan dia...?
Tanpa ku sedar, aku lafazkan rindu ku kepadanya...
Namun, adakah aku lelaki yang dapat mengembirakannya...?
Tanpa ku sedar, aku ceriakannya hanya untuk senyumannya...
Namun, adakah sayangku hanya untuknya...?
Tanpa ku sedar, sayangku tersemai di hatinya...
Namun, adakah aku lelaki yang sesuai untuknya...?
Tanpa ku sedar, setia, jujur dan ikhlas ku selit di setiap kata untuknya...
Cinta, jadi inilah rasa cinta...

Jadi inilah rasa cinta...
Sebelum ku sedar, senyumannya penuh dengan ceria...
Sebelum ku sedar, wajahnya kian berseri...
Sebelum ku sedar, hatinya penuh dengan kesucian...
Jadi inilah rasa cinta...

Merasa untuk di sayang, di kasih, di cinta...
Merasa untuk bahagia, damai dan ceria...
Jadi inilah rasa cinta...

Wahai sayangku, sayang ini milikmu...
Wahai kekasihku, kasih ini milikmu...
Wahai cintaku, cinta ini milikmu...
Kini ku yakin, cinta, inilah rasa cinta...
Rasa yang ku sendiri dahulu tidak pasti...
Rasa yang ku sendiri tidak tahu yang aku mahukannya...
Kini ku pasti, dengan rasa ini,
Aku mahu bersamamu selamanya...

Jadi inilah rasa cinta...
Wahai kau yang ku cinta...
Jadi inilah rasa di kau...
Cinta...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...