Followers

Gamers

Wednesday, May 12, 2010

Ex bukan musuhku... kecuali...

Kau memang takkan aku maafkan... aish... emo lagi...

Aku teringatkan sesuatu semasa aku di university dulu.

Dahulu, apabila aku sedang bergembira-sedih putus cinta. Kawan aku tanya, "pasni boleh la buang semua no contact, fb ka apa ka...". Aku terdiam...

Untuk rekod. Aku tak pernah buang contact aku dengan ex aku. Adakah kau rasa janggal...? Hantarkan undian anda di bawah...




Sambung... then aku semyum... Dan aku jawab, "tak... aku takkan buang..."

Aku sayang mereka cuma tak seperti dulu (Ya betul, kecuali...). Lagipun buat pe nak buang betul. Esok mana tau dia telefon atau sms, terpacak juga nama dorang dalam buku telefon kau. Tak la tertanya-tanya siapa kah gerangan awek yang dari tadi duk kacau, no tak kenal... padahal ex sendiri... Huhu...

Lagipun, dia manusia juga. Macam kau orang. Dan selagi mereka manusia, kau takkan tahu bila-bila masa mereka mampu hapening kan hidup kau sekali lagi. Oleh itu, simpan la no tel dia baik-baik.

Aku masih lagi berhubung dengan dia (lagi sekali, ya... kecuali...). Kerana dia pernah meng'happen' kan hidup aku. Tanpa dia, aku tak macam aku sekarang. Sekurang-kurangnya ada seorang dari dia yang telah membuka mata untuk aku pilih jalan hidup aku sekarang. Seorang semi-fulltime trader..

Kadang-kadang rindu jugak time dulu kan? ( ya, kecuali...). Hendak juga aku tahu apa mereka buat sekarang. Aku manusia saja... ada hati. Boleh emo... Aku doakan dia gembira dengan hidup dia sekarang... (kecuali...)

Anyway, tu sahaja.. aku tak buang contact ex aku... Tapi tak tahu la kau orang... Aku ucap selamat...

---
Err.. aku tahu agak menjengkelkan entri ini. Bersabarlah ya... ini blog peribadi... huhu...
---
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...