Followers

Gamers

Saturday, May 22, 2010

Minggu FX-003

Sunyi... dan aku takkan maafkan... atas apa aku rasa ketika ini ketika di sana sedang keramaian... aku takkan maafkan....
---

Aku taknak tipu... minggu ni mungkin minggu yang perit bagi aku... Aku ada 3 akaun di sini... dan hanya akaun terakhir dapat diselamatkan...

Akaun pertama - Isnin

Ini adalah kesinanbungan akaun minggu lepas... Satu hari... lingkup... Dan melengkapkan teori aku... Hari Isnin, please... gi la tidur... jangan layan market... dan... er... takde komen dah...

Akaun ke dua - Selasa dan Rabu.

Akaun ke dua bagi aku memang sengit. Dan hanya kalau aku pegang teguh ada prinsip aku, keluar bila sampai target.. aku tak rasa akan wujud akaun ke tiga. Dan tu je alasan aku... Tamak.... end of story...

Akaun Ke tiga - Khamis...

dan ini akaun ke tiga... Tak sengit sebab aku terlalu berhati-hati... sampai target dah cukup... dan aku tutup...

Jumaat memang aku tak trade... Pengalaman aku, hari jumaat hari untuk orang-orang besar main. So aku tak join.. maaf.. aku ak cukup kuat...

Lagi nak tanya teknik aku apa... Aku praktikkan teknik CSR100 untuk TF 4h... dan teknik NickB untuk TF30m... boring tunggu tapi berbaloi... Well... tak banyak aku nak cerita... tu sahaja... aku ucap selamat...

Oh pasal momentum... hurm.. nanti la aku cerita... stay tune...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...