Followers

Gamers

Wednesday, April 20, 2011

Adab masuk blog aku!

Aku sedar kesilapan aku ketika menukar blog dari rasional & emosional kepada rasional. Dan kesilapan itu mengakibatkan kurangnya pembaca datang ke dalam blog aku.

Tak seperti blog lama aku, ramai kot follower dia. Aku akui aku bukannya hebat sangat menulis. Menulis pun benda merapik.

So, hari ini aku nak beritahu tentang adab-adab masuk blog aku, agar blog ini mampu meriah seperti blog lama aku. Haha...

Pertama, jika kau orang bukan follower blog ini, sila tekan follow kat atas. Mesti ada akaun google ya.

Kedua, baca la entri aku. Aku amat galakkan kau orang komen. Kau nak mengutuk pun boleh. Tapi kita sama-sama manusia apa hal nak kutuk-kutuk. Sama je aku dengan kau. Haha...

Dan yang terakhir dan paling penting. Klik la iklan kat blog ni. Seumur hidup aku tak pernah tengok blog ni datang hasil dari iklan2 ni. Buat menyemak blog pun ada. Apa kejadah aku letak kalau takde fungsi. Huhu...

Dan aku tahu, kalau tak kena gaya, aku leh kena ban pasal langkah ke tiga ni karang. Pedulik...!

Sekian dari aku... Aku ucap selamat... Huhu...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...