Followers

Gamers

Monday, April 4, 2011

So, malaskah aku ketika blog ini mula bersawang.

Aku jujur dengan kau orang, hidup aku baru-baru ini tidak seperti dahulu. Tiada banyak benda aku lihat. Tiada banyak benda aku mampu fikir. Seperti lumpuh, seperti masa itu infiniti.

Aku juga tidak suka menulis ketika aku sedang mempunyai mood yang tidak baik. Ia akan efek kekredibiliti (ada ke perkataan ni... hehe...) aku sebagai blogger.

Aku tahu, dengan bersawangnya blog ini akan mengundang kehilangan pembaca setia aku (aku tahu aku ada pembaca setia, bukan perasan.. haha..) tapi maafkan aku...

Aku lihat semula isi-isi entri blog aku yang lepas-lepas dan setiap komen yang aku dapat di setiap entri, dan aku yakin jika aku seperti dahulu, entri-entri yang hebat dahulu pun aku mampu hidupkan...

Aku mahu cuba, tapi sering separa... Tapi tak mustahil aku akan cuba semula...

Sebab aku adalah aku...

Oh, pembaca setia blog aku.. aku minta maaf.. untuk pembaca yang bermulut busuk.. kau takkan selamat...

Aku ucap selamat k...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...