Followers

Gamers

Monday, September 26, 2011

Rooney dan barisan pertahanan Man U

12 Februari 2011.

Aku bersama kawan-kawan sekaki tengok bola tengah tengok perlawanan Manchester United menentang Manchester City. Seperti biasa kawan-kawan yang bukan peminat Man U kompom anti Man U ni duk kutuk-kutuk.

"Ni apahal Rooney jadi defence la ni... Dah takde defence ke Man U. Wahahaha..."

Aku diam je... Dan siapa yang ada kat situ akan ingat bagaimana mereka makan semua kata-kata mereka ketika Rooney menyumbat gol dengan tendangan basikal dia. Dan bagaimana aku bersorak riang. Boleh rujuk entri ini, video bawah sekali untuk gol itu.

Hari ini aku lihat video ini dan baru aku faham apa yang Rooney fikirkan yang membuatkan dia rajin turun bersama barisan pertahanan Man U.



Haha... Ronaldo macam biasa. Angkuh dan popular... Rooney, cepat pulih doh...

Aku ucap selamat...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...