Followers

Gamers

Sunday, January 2, 2011

Main Sejuk - Saintis

Datang berjumpa mu, minta kau maafkan ku,
Tidakkah kamu tahu betapa indahnya kamu,

Aku harus mencari mu, aku perlukan kamu,
Beritahu kamu yang aku jauh dari kamu,

Beri aku rahsiamu dan soal aku dengan soalanmu,
Oh, sama-sama kita pulang dari mula,

Berlari dalam bulatan, datang mengikut dari belakang,
Menuju ke belahan sains,

Tiada siapa kata ianya mudah,
Ia memalukan untuk kita berpisah,

Tiada siapa kata ianya mudah,
Tiada siapa pernah berkata ianya akan sukar sebegini,
Oh bawa aku balik dari mula,

Aku hanya mengagak,
Pada nombor dan angka,
Selesaikan semua persoalan,

Soalan berkenaan sains,
Sains dan kemajuan,
Jangan berkata sekuat hati ku,

Katakan kau cintakan aku,
Kembali dan bersama dengan ku,
Oh, betapa tergesanya untuk bermula,

Berlari keliling,
Datang mengikut dari belakang,
Kembali seperti kita sekarang,

Tiada siapa kata ianya mudah,
Ia memalukan untuk kita berpisah,

Tiada siapa kata ianya mudah,
Tiada siapa pernah berkata ianya akan sukar sebegini,
Oh aku kembali dari mula.

---



Lyrics | Coldplay lyrics - The Scientist lyrics


---



Bosan, maka aku test skil perterjemahan aku. Bila baca balik aku gelak sendiri. Aku harap di masa hadapan aku mampu buat begini lagi, untuk suka-suka, untuk latih diri aku dengan bahasa-bahasa ini.

Kadang tabik pada mereka yang menterjemah buku. Aku baru buat sedikit ini sudah merasa amat letih. Aish...

Aku tahu ini lagu lama, cuma buat masa ni, senang aku mendengar lagu ini. Huhu...
Selamat ya...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...