Followers

Gamers

Saturday, September 29, 2012

Aku nak main game

Aku sedang tunggu kemunculan 2 game. Ke dua-dua game ini adalah indie game, bermaksud bukan kompeni besar buat game ni, bukan juga game mainstream yang dapat liputan meluas media massa... Indie band tau? bagus... sama je...

Aku rasa cam hebat lak sebut perkataan media massa dan mainstream... mmm...

Indie game biasanya tak beratkan pc kau, tak semakkan kepala kau, grafik sedang elok dan aku ada rasa ada hubungan dengan game yang aku main. Mereka kompeni kecik, aku fikir mereka agak tulus bila buat game.

Kau tau.. feeling... bukan dengar lagu je boleh feeling2 ni...

Prison Architect

Baru keluar versi alpha. Game simulasi membina dan mengendalikan penjara, bagus untuk orang-orang yang sukakan game the sim. Aku tertarik dengan grafik 2d yang amat ringkas. Bila kau mahu uruskan sesuatu yang besar, kau harus nampak jauh. Nampak senang... ringkas...


Harga: USD30. Kau nampak tak butang donate kat sebelah kanan blog ni. Tekan situ... Thee hehe...

Castle Story

Konsep seperti game di atas, kali ini adalah membina istana dan kubu dan pertahankannya dari serangan musuh. Game ni comel, aku suka karakter dalam game ni.


Masih dalam pembikinan. Jadi macam mana aku nak main sekalipun aku harus sabar menunggu. Tapi kau masih boleh tekan butang donate yang ada di sebelah kanan blog ni... *wink...

Takde fulus sekarang nak beli game. Aku tak nafi aku ada download game yang aku nak main. Kalau ianya best, aku pasti beli. Penat dorang buat game... Lain la kompeni yahudi... kita kan boikot yahudi... kan? kan?

Aku ucap selamat... enjoy trailer yang ada... yeah~~~!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...