Followers

Gamers

Monday, September 24, 2012

Selamat!

Selamat sejahtera... Ya, kita orang beradap harus memberi salam.

Apa nak tulis. Lama tak menaip dalam blog ini. Bukan tiada idea, cuma malas. Ya, itu penyakit anak-anak, malas itu penyakit yang harus kita ubati dengan kerajinan.

Banyak benda berlaku. Lagipun rasanya sekarang orang tak baca blog kot. Aku sendiri suka pergi tengok Youtube, tengok vlog orang lain. Rasa best lagi tengok video dari membaca.

Ya, malas... malas nak baca. Rasa nak duduk dan tengok je. Dan kemudian faham, atau buat-buat faham.

Dahulu, selepas beberapa ketika menaip di sini, aku fikir blog ni banyak sangat benda yang aku tak mahu orang baca. Aneh, buat blog untuk orang tak baca ke? itu bangang namanya. Aku cuma tak tahan kritik kot. Mungkin.

Tapi makin meningkat umur tahap atok-atok ni makin aku dah tak kisah orang nak kata apa. Dan itu antara sebab aku menulis di sini semula.

Sebab aku peduli apanya... orang kata...

Aku teringat Makhluk Tuhan Paling Comel pernah tanya, takde blog ke, aku nak baca. Aku jadi kaget, seram, takut, mengelabah, tak cool dan sengal.

Sebab blog ni aku rasa kalau orang baca, nanti orang kenal aku siapa, kenal aku macam mana... Cuak weh... orang sekarang bukan baik-baik dah. Tau nak menikam je.

Tapi aku optimis kali ni. Aku bagi can la. Tak baik buruk sangka kan? Nabi pun tak ajar kita buruk sangka... Jadi aku meyakinkan diri mengatakan orang adalah baik... Kan? Kan?

Oh, siapa Makhluk Tuhan Paling Comel... Let's see... nanti cerita. Jangan risau, aku cerita punya... rileks...

Pelik manusia boleh cepat berubah bilamana persekitarannya berubah...

Aku ucap selamat... Maaf, tipikal aku, aku tidak letak gambar bila buat post... malas... Malas ni bila baca tak best kan... lain kali aku tak cakap malas lagi... Ops...

Oh... apa aku buat sekarang... not much... just trading je buat masa ni... cukup la tu. Nak buat banyak mana lagi... Aku ucap selamat lagi...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...