Followers

Gamers

Friday, September 28, 2012

Liar Game Reborn

Yes! Dah boleh download Liar Game Reborn. Filem tahun ni, keluar bulan Mac. Filem baru dari Jepun memang susah nak keluar awal. Tunggu DVD atau Bluray keluar baru la boleh download atau beli.


Filem yang diadaptasi dari manga mengisahkan Shinichi Akiyama (bukan detektif conan) dan beberapa rakannya yang lain cuba memenangi permainan si penipu. Kalau kau minat cerita Kurosagi, aku syorkan cerita ni. Dia ada drama (2 musim) dan 2 filem termasuk filem ini.

Kalau kau k-pop, aku tak syorkan cerita ini. Cerita ini terlalu intelek untuk minda kau hadam... Marah!? Haha...

Ya, aku agak ketinggalan zaman. Orang layan Kpop dan Kdrama sekarang. Mana layan dah cerita Jepun. Aku masih tengok cerita Jepun. Suka cara mereka menyampaikan sesuatu. Cerita Korea juga bagus.
Aku juga suka tengok. Terutama romantik komedi... Hehe...

Well, aku tak nak kritik lebih-lebih... sebab aku pun tak suka orang kritik aku. Puji boleh... pastikan berbakul-bakul...

Acku ucap selamat...

---
Cis... takde subtitle...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...