Followers

Gamers

Friday, September 28, 2012

Charlie Chaplin, mesti tonton!

Aku nak buat post tentang tutorial tapi aku tak rasa intelek sekarang. Jadi aku menyusur beberapa blog yang aku suka susur... Macam haram bahasa Melayu aku. Rasa menjengkelkan bila aku terpaksa buka google translate hanya semata-mata untuk menterjemah dari Inggeris ke Melayu. Aku kena kurangkan reading dan mula membaca mulai hari ni...

Bila sebut Charlie Chaplin, kau akan teringat pelawak terkenal, gambar hitam putih, lawak bisu. Aku sendiri tak ingat aku pernah tengok Charlie Chaplin ke atau tidak.

Pity me...


Vid di bawah di atas adalah babak dalam filem dari The Great Dictator. Bercakap tentang... keamanan...
Video ni aku tengok dari blogserius. Dan video ini adalah video kau harus tonton. Kalau dari blog serius mesti benda serius... Mesti tonton...!

Aku ucap selamat...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...