Followers

Gamers

Wednesday, September 26, 2012

Inspirasi

Malas kemaskini blog? Tiada idea, tiada inspirasi. Tengok video di atas bawa.

I think its excuse to be lazy... 
Hm... hm... Sebenarnya aku pun bukan ada idea pun nak menaip. Tetapi tengok video di atas membuatkan aku terfikir, banyak sebenarnya aku nak taip. Dan boleh taip...

Macam apa aku buat setiap hari mengadap pc.
Macam apa yang buat aku terjebak dalam dunia trading ni.
Macam siapa sebenar Makhluk Tuhan paling comel...


Oh... aku tak cerita lagi ek. Nanti la... nanti... aku tak bersedia lagi... Kau kena tahu, setiap perempuan yang cerita di sini telah aku kategorikan sebagai bidadari. Kecuali sorang tu... hurm... Jadi setiap kali menaip pasal si dia, kena amik mood.

Tahukah korang, perempuan boleh senarai banyak kelemahan lelaki yang dia suka/cinta. Tapi lelaki tak mampu nak sebut walau satu pun kelemahan perempuan yang dia suka/cinta. Tak puas hati, komen... Muahaha...

Terlalu personal mungkin.... atau aku aku boleh menaip...

Contoh Akta 114A

Pasal akta 114A dimana boleh disabit kesalahan jika terdapat jenis hasutan dalam laman web atau sosial kita.
Pasal pilihanraya dan parti-parti politik.
Pasal rasuah dan korupsi.

Berat. Aku bukan jenis tengok berita, baca surat khabar. Sukar untuk aku percaya akhbar dan televisyen baru-baru ni. Terutama facebook. Terlalu banyak isu. Terima kasih The Arrivals. Good stuff. Banyak sedarkan kita betapa banyak penipuan di sekitar kita. Terutama orang dari atas, if you know what i mean... *wink wink...



Atau aku boleh mula buat cerita atau novel. Aku ada banyak pengalaman dan cerita karut dalam kepala ni. Menarik... mentol tak menyala... mungkin lain hari.

Tetiba rasa macam banyak benda kau boleh menaip. Inspirasi, bagi Craig Benzine, tidak wujud. Jika kita rajin, nak buat, ada daya... aku fikir kita boleh buat. Kalau terlalu tepu mungkin kau boleh cuba keluar sebentar, amik angin. Tapi terlalu tepu pun kadang-kadang kau tetap boleh menaip.

Tak perlu jadi asli sangat kerana dunia sekarang dicemari dengan benda-benda ciplak. Susah nak cari ori sekarang. Mahal lak tu. Dan apa aku cerita ni...


Here you go... Rasa boleh menaip sekarang? bagus... Tepek link kat komen. Follow kat atas ke. Bagi aku kemudahan untuk blogwalking. Fikir kenapa blogger macam boleh update blogger hari-hari dan bukan hanya 1 post. *wink wink... (tengok jenis blog jugak korang kata...)

Kalau masih tak boleh tengok balik video di atas.

Itulah pentingnya English Education
- Usop Wilcha

Kadang aku sendiri pun tak faham. Muahaha... layan video kat bawah. Manusia hebat dari abad ke 20.


Aku ucap selamat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...