Followers

Gamers

Saturday, September 29, 2012

Paranormal Activity 4 (2012) - Official Trailer #2

Paranormal Activity 4 (2012). Ini trailer ke dua. Tayangan 19 Oktober 2012... Kat malaysia aku tak tau. Ada ke..? Banyak cerita bodoh mengarut ada la wayang sekarang...


Antara cerita paling seram aku pernah tengok. Bagi aku yang best hanya yang pertama. Kau pernah cuba, rakam mana-mana tempat yang kau biasa lalu pada waktu malam. Biarkan ia rakam sampai subuh. Esoknya kau tengok balik...

Seram...

Walaupun takde apa-apa. Ia macam kau tengok video yang santai, relaks... tiba-tiba keluar muka hantu... Seram...

Walaupun takde apa-apa...

Ustaz masa aku belajar kat Matriks dulu pernah buat lawak ni. Malam-malam dengar orang ketuk pintu, bila buka takde orang... Tiba-tiba kita jadi sengal takut. Terus menyorok dalam selimut...

???

Bila fikir balik, takut apa sebenarnya... bukan buka pintu keluar pontianak atau hantu susu pun... Buka pintu, takde pape...

Sengal...

Senang sebenarnya nak takutkan orang... cuma perlu tahu picunya...

Tok tok... Thee hehe...

Aku kat belakang kau ucap selamat...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...