Followers

Gamers

Sunday, January 20, 2008

Biarku sendiri...

Hm, aku just nak kongsi dengan korang perasaan aku malam ni. Dan aku terjemahkannya di dalam bentuk lagu. Ya, memang lagu lama tapi tak salahkan kita layan lagu lama. Koz lagu lamalah yang lebih masyyuk dia punya perasaan... Layankan...

Sendiri






Dinginnya di malam ini
Suasana pilu
Terkenang daku kembali
Sejarah silam

Setelah engkau pergi
Sepi hatiku
Terpadamlah api cinta
Musnah harapan

Mengapa engkau sanggup
Mengubah fikiran
Hanya kerana
Peristiwa itu

Kau hancurkan kota cinta
Yang kita bina bersama
Di masa Yang lalu

Kini aku terus tersiksa
Oleh kepalsuan cintamu
Tinggallah aku sendiri
Menanggung derita ini

Setelah engkau pergi
Tertutup hatiku
Tak mungkin bercinta lagi
Biarku sendiri

Ya, lagu ni dinyanyikan oleh kumpulan May dan dinyanyikan semula oleh Kumpulan Amuk bersama May. So, macam mana... Dapat berkongsi perasaan dengan aku malam ni... ;P
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...