Followers

Gamers

Wednesday, January 16, 2008

Selamat Hari Jadi Aina...

Aku nak ucapkan...

Selamat Hari Jadi Aina. Semoga bahagia ke anak cucu... eh silap, tu untuk orang kawen... Semoga Allah panjangkan umur dan murahkan rezeki... bak kata omputeh, may ur dream come true... (haha...)

So, untuk tidak berlaku salah faham atas status aku yang masih 'single' ni...(wakaka...cian aku...) aku kena la citer sket pasal dia...

Sapa dia ni...?
Dia ni aku nyer teman kecik. (Ya, skool rendah sesama, so teman kecik la... bukan teman tapi mesra... huhu...).

Istimewa?
Yup...

Kenapa...?
Entah... sibuk nak tau...

Cakap la sikit...
Well, dia di antara orang yang akan aku cari bila aku dah jauh dari diri aku. Mean, kalau aku terlanjur melakukan sesuatu yang perlu ada orang tunjukkan jalan untuk aku kembali ke pangkal jalan.

Kenapa mesti dia?
Koz dia diantara orang yang faham dengan cara aku berfikir dan membuat keputusan.

Adakah ada orang lain yang anda ble katakan hubungannya sama dengan dia?
Pening aku soklan ni... hm... nope, macam aku cakap dia istimewa...

Apa yang mahu sampaikan kepada peminat kamu di luar sana...?
Aku single lagi la... jangan kaitkan aku dengan mana2 orang perempuan... tak larat aku nak layan gosip2 ni... penat... Aku kan pecinta wanita, lupe ke...?

Sape lak ni yang pepandai interview aku ni... huh...! Hm, well, cukup korang anggap dia adalah teman kecil aku. Dia best, sporting n caring... Tak rugi kawan dengan dia.

N sempena hari jadi dia, aku nak bagi dia jam ni...


Create yours at BlingyBlob.com!


Haha... untuk hari jadi dia tahun depan... aku ingat ek hari jadi ko... hari jadi aku jangan lupa wish lak... wakakaka...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...