Followers

Gamers

Monday, October 24, 2011

Bangang

Minggu ini bukan minggu yang baik bagi aku. Dan ianya berterusan teruk.

Selepas kerugian di forex, aku dikejutkan dengan kekalahan Man U di tempat sendiri. Bukan sedikit, 6 -1 menentang Man City. Seperti yang kau orang setia maklum, Man City memang pencabar terdekat Man U namun tiada dalam kotak fikiran dan hati aku untuk menerima kekalahan yang amat besar ini.

Rekod kalah di Old Trafford ini amatlah pedih... Ugh!

Ramai yang tidak tahu akan kewujudan team pilihan ke dua aku dalam EPL. Aku juga bersorak untuk Chelsea. Mereka bermain bagus. Dan malam ini juga aku dikejutkan lagi dengan kebangangan pengadil dalam perlawanan menentang QPR.

Tiada belas kasihan, berat sebelah dan bangang. Sakit mata aku melihat perlawanan yang memang tak akan berpihak sedikit pun kepada Chelsea. 2 kad merah, apa boleh kata. Kenapa tak bagi sahaja kad merah ke 3. Biar habis terus game. Boleh cepat aku balik rumah dan tidur.

Bangang...

No komen pasal Man U kalah, kerana itu memang akan terjadi bila lawan team kuat macam Man City dan kena satu kad merah.

Dan banyak komen pasal Chelsea kalah, pengadil lembap, sama la macam QPR. Apa boleh buat. Minggu ini rasanya aku nak tidur sahaja. Tak berdaya nak buat apa-apa...

Aku perlu tidur. Penat kena gelak, penat kena bahan, sakit mata tengok, hati jadi kecewa. Aku ucap selamat...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...