Followers

Gamers

Saturday, October 1, 2011

Bola minggu ini

Seperti yang dijanjikan... Entri bola. Wahaha...

Apa nak cerita. Ura-ura mengatakan Hernandez dan Rooney akan bermain hari ini. Aku masih harap Berbatov dapat bermain.

Ya, aku masih ulang tayang video dari entri Dimitar Berbatov (oh... Nama penuh dia Dimitar Ivanov Berbatov). Teringat ketika menentang FC Basel, beliau dimasukkan ke saat akhir. Ada gol? tidak. Tandukkan beliau tidak menepati sasaran. Melihat itu aku yakin, beliau masih mampu bermain.

"I am a relaxed guy. I play that way and I can’t change my style. I watch games and see guys who panic on the ball – they look so nervous. I can be calm, because I sometimes know what I want to do before the ball comes to me. The boss [Alex Ferguson] tells me not to change anything – he gives me freedom to express my qualities."

Ok, cukup pasal Berbatov. Karang hati menjadi semakin lara.

Apa khabar dengan Fantasy Premier League aku. Macam haram. Dapat 36 point sahaja minggu lepas. Ketiadaan Rooney, pemain hadapan Man City yang bertukar-tukar dan tak dapat clean sheet dari Newcastle buat point aku jatuh minggu ni.

Jadi aku rombak.


Aku rombak 3 hari lepas.

Keluarkan Rooney (MNU) ambil Adebayor(TOT).
Keluarkan Krul(NEW) ambil de Gea (MNU).
Keluarkan De Leat(NOR) ambil Taylor S(NEW).

Dah penat tukar-tukar ni dengar khabar Rooney dapat main pulak. Dah la aku tukar semua ni sebab Rooney injured. Tensen... Papehal Glory2! untuk Man U.

Sehingga aku perasan semalam member aku tegur tentang risiko team aku. Kalau Man U dan Man City tak ledak, dan Newcastle kalah, aku sakit. Eh..!

Team aku sangat fokus kepada team, bukan pemain. Tidak hairan kenapa 2 minggu lepas adalah minggu sakit untuk aku. Mata dah tolak 8 kerana tukar 3 pemain (1 dapat percuma). Agak sedikit tertekan di situ.

Namun bila tengok jadual. Man U lawan Norwich. Hm... dekat Old Trafford. Aku harap ledak. Man City lawan Blackburn, away untuk Man City. Rasanya takde masalah. Blackburn kot. Newcastle lwn Wolverhampton pun away. Ni sakit kot. Harap sepakan percuma Taylor R menjadi.

Minggu ni kerana kesilapan memilih team, aku fikir aku sakit sket. Hanya berharap de Gea tak bolos, Nani main tamak dan ledak, Young tolong apa yang patut. Wahaha...

Man U didahulukan. Pencapaian team fantasi diutamakan...

Minggu ni tak sakit kalau nak dibandingkan dengan 2 minggu lagi. Di Anfield. Aku ucap selamat... Oh lupa... Layan video ini. Tribute to Edwin van der Sar.



Jap gi nak layan Liverpool membelasah/dibelasah Everton. Huhu... Aku ucap selamat...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...