Followers

Gamers

Sunday, August 3, 2008

Ahad

Mata terkebil-kebil memandang siling. Jam 2. Huh, Ahad. Antara hari paling aku tak produktif. Hari aku yang paling malas. Hari Ahad.

Hari-hari macam ni, kalau ada teman atau kawan ajak keluar, barulah aku jadi produktif. Yup, spending machine. Dan itu barulah hidup aku pada hari ini jadi bermakna.

I'm not curse the day like this. Cuma betul, ada sikit dalam hati aku tak suka hari Ahad. Mungkin kerana aku terlalu suka tidur apabila ada masa terluang.

Dahulu, cikgu aku pernah cakap, tidur itu membuang masa. But yet, I'm still love to do it. Satu-satunya cara untuk aku mengelak dari jumpa doktor minta ubat anti-depress (walaupun aku tak pernah pun makan benda alah tu).

Life as student really depress. Sejak aku masuk UTM, aku mengalami sindrom sukar senyum. Macam aku cakap dulu, aku tak berapa gemar suasana kat sini.

Berbalik pada tajuk. Aku bukan tak suka Ahad, aku cuma tak suka diri aku pada hari Ahad. Malas. Dan kalau ada sahaja sesiapa yang sudi temankan aku pada hari in. Wow, hidup aku lebih bermakna.

Today I'm all alone. Pity me and thanks God, i really can continue my sleep. Hee...

Aku perlukan kalian, tahu. Terutama di hari-hari begini... Bagaimana? Mahu berdansa denganku... haha...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...